Informacije o modulu
moj Knin | eKomunalni Redar je usluga koja omogućuje građanima Grada Knina jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje komunalnih nepravilnosti i problema na administrativnom području Grada te zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja problema.
Usluga je primarno namijenjena za prijavu komunalnih problema i nepravilnosti koje je potrebno sanirati, na primjer:
   Javne površine 
   Oštećenja javnoprometnih površina (kolnik, nogostup, pješačke zone)
   Odlaganje otpada, glomazni otpad (divlji deponiji), neispravni spremnici
   Onečišćenja ili oštećenja javnih zelenih površina
   Voda i odvodnja, začepljeni slivnici
   Neispravna prometna signalizacija, oštećenja na gradskim parkiralištima
   Oštećenja opreme u gradskim parkovima, oštećenja opreme na gradskim igralištima
   Neispravna javna rasvjeta, neispravni stupići i ograde
   Oštećenja urbane opreme i uređaja
   Oštećenja ili nedostatak natpisnih ploča
Usluga nije namijenjena rješavanju svih problema koji mogu mučiti građane, već za održavanje i povećanje kvalitete korištenja javnih gradskih površina i infrastrukture.
 
 moj Knin | eKomunalni Redar  nije namijenjen rješavanju problema kao što su:
   Problematično ponašanje pojedinaca 
   Nesporazumi sa susjedima ili skupinom ljudi
   Bilo kakva hitna intervencija (npr. poplava u stanu)
   Buka ili psi koji ometaju lavežom ili nemaju brnjicu
   Požari, zagađenja zraka i vode
   Žalbe na rad bilo kojih tijela javne uprave
   Bespravna gradnja
   Divljanje po cestama
   Konzumiranje droga, javna opijanja, nasilje nad životinjama
Nadležna tijela (policija, hitna medicinska služba, vatrogasci i sl.) imaju izravne linije na koje im se uvijek možete obratiti.
Problem možete prijaviti u nekoliko laganih koraka:
   Na web stranici Grada Knina pronađite link na sustav MojKnin te pod modulom  moj Knin | eKomunalni Redar  odaberite ULAZ
   Kliknite na   znak u donjem desnom kutu
 
   Na stranici za dodavanje nove prijave kliknite na kartu ili upišite adresu lokacije (ukoliko imate uključen GPS na mobilnom uređaju, automatski će se upisati adresa Vaše trenutne lokacije)
   Slikajte i priložite do 3 slike i/ili izaberite iz Vaše galerija slika
   Upišite naslov problema
   Ukratko opišite problem
   Po izboru, možete upisati i svoje ime i prezime te e-mail adresu ukoliko želite da Vam se pošalje informacija o statusu Vaše prijave
   Kliknite na Pošalji prijavu i pričekajte da sustav registrira vašu prijavu
Prijavljene probleme obrađuju stručne službe Grada Knina i rješavaju ih u najkraćem mogućem roku ili prosljeđuju naloge za izvedbu radova vanjskim službama.
Da,korisnici usluge bez naknade i bez ograničenja koriste uslugu.
Usluga moj Knin | eKomunalni Redar je napravljena kako bi se putem mobilnog uređaja i bez instalacije same aplikacije tj. putem preglednika, moglo prijaviti uočeni problem.
Ako prijavite problem i upišete email adresu, Vaša e-mail adresa nije vidljiva građanima, odnosno, vidljiva je isključivo administratorima sustava moj Knin | eKomunalni Redar . Nikad nećemo dati uvid u vašu e-mail adresu trećim stranama, osim u slučaju kad smo obvezni zakonom.
Upisane e-mail adrese nikad se neće koristiti u svrhe koje nisu vezane uz uslugu moj Knin | eKomunalni Redar .